چقدر زوره ینی بچه های ما آدم نیستن ک فقط از ۴۰۵ به بعد میدن این چ وضعشه!حداقل میگفتن همه بچه های زیر ۲سال تعلق میگیره
نه فقط مامانای405
ما که سال جدید هستیم هنوز واریز نکردن
منم میخام بدونم
نه فقط 405میریزن از اردیبهشت
والا من دهکم 3یارانمم نریختن بانک سپه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.