۵ پاسخ

چقدر زوره ینی بچه های ما آدم نیستن ک فقط از ۴۰۵ به بعد میدن این چ وضعشه!حداقل میگفتن همه بچه های زیر ۲سال تعلق میگیره

نه فقط مامانای405

ما که سال جدید هستیم هنوز واریز نکردن

منم میخام بدونم

نه فقط 405میریزن از اردیبهشت
والا من دهکم 3یارانمم نریختن بانک سپه

سوال های مرتبط

مامان معجزه💙🧿 مامان معجزه💙🧿 ۱۳ ماهگی