ول کنین این حرفارو ادم بخاطر هر چیزی استرس میکشه ..منم میخورم بخاطر اینکه یبوست نمیشم وقتی میخورم
من اولا خیلی خوردم بعد که خوندم نخوردم دیگه ولی اولا خیلی زیاد خوردم هر روز یه مشت شور کردش میخوردم
اگه کم خوردی ایراد نداره مقادیر زیادش باعث مسمومیت در فرد میشه و سرگیجه
من هسته شور زردالو چنباری خوردم تو هفته های پایین تر چیزی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.