۴ پاسخ

ول کنین این حرفارو ادم بخاطر هر چیزی استرس میکشه ..منم میخورم بخاطر اینکه یبوست نمیشم وقتی میخورم

من اولا خیلی خوردم بعد که خوندم نخوردم دیگه ولی اولا خیلی زیاد خوردم هر روز یه مشت شور کردش میخوردم

اگه کم خوردی ایراد نداره مقادیر زیادش باعث مسمومیت در فرد میشه و سرگیجه

من هسته شور زردالو چنباری خوردم تو هفته های پایین تر چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد