خوب نیست..نخور..
نبایدبخوری
کی گفته خوب نیست هرکی هرچی به ذهنش میرسه جواب میده....خواهر شوهر من سرطان سینه داشت بعد شیمی درمانی دکتر بهش گفته بود بادوم بخور یا مغز هسته زردالو....قطعا مفید بوده که گفته قطعا هم واسه جنین مشکلی ایجاد نمیکنه
دوران بارداری و شیردهی مناسب نیست..بخاطر وجود ماده ای ب نام امیگدالین،مضره..
در حد یکی دوتا بیشتر نخور..
یکی دو تا طوری نیست
سنگینی میاره سر معدت اذیت نشی
من ک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.