هسته زردآلو تو بارداری خوبه یا بد ؟؟

۶ پاسخ

خوب نیست..نخور..

نبایدبخوری

کی گفته خوب نیست هرکی هرچی به ذهنش میرسه جواب میده....خواهر شوهر من سرطان سینه داشت بعد شیمی درمانی دکتر بهش گفته بود بادوم بخور یا مغز هسته زردالو....قطعا مفید بوده که گفته قطعا هم واسه جنین مشکلی ایجاد نمیکنه

دوران بارداری و شیردهی مناسب نیست..بخاطر وجود ماده ای ب نام امیگدالین،مضره..
در حد یکی دوتا بیشتر نخور..

یکی دو تا طوری نیست
سنگینی میاره سر معدت اذیت نشی

من ک خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری