هسته زردالو ضرره بخورم؟

۱۱ پاسخ

اره میگن خوب نیس

من شنیدم خوب نیست چون الان زردآلو ها با بچگی ما قیافش همه چیش فرق داره تراریخته هست

بله نخور

بابا بخور کی گفته اخه نخوری

میگن که نباید خورد. منم نخوردم تا حالا

بوداده بدنیست

اره میگن خوب نیست

ن بابا

من خیلی میخورم☹️
چه ضرری داره؟؟!

اتفاقا برای یبوست بهترین هست اون هسته زرد الو که میگین اصلا نخور وگرنه زرد الو خیلیم خوبه

من چند بار خوردم نمیدونستم نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری