۴ پاسخ

من میخورم

من میخوردم یه زمانی عزیزم ولی بعد اینکه باردار شدم سوزش معدم خیلی شدید بود لانزوپرازول نوشت دکترم و از اونموقع تا الان از همون استفاده میکنم مثل پنتا باید ناشتا بخوری

من میخورم خیلیم خوبه
قرص پنتوپرازول ۴۰

من فاموتین۴۰میخورم اینم ک گفتی داده نخوردم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی