من کلا سر واکسنایه پسرم هم دوماهگی هم چهارماهگیش تا دوروز هر۴ساعت پاراکید دادم اصلا تب نکرد روز اولم جای واکسنش کمپرس سرد میزاشتم لباسم کم تنش کردم
بر دختر من ازهمش راحتتر بود
موقعی که با شوهرم بردم واکسنو زدم فقط یه گریه ی کوچولو کرد تمام شد
امااا از چند ساعت بعدش شروع شد..بی قراری..تب..بیحالی.. قطره هاشو بزور میخورد تف میکرد همه رو🤦♀️
شش ماهگی از دوماهگی و چهارماهگی خیلی بدتر بود بهداشت گفت
ولا بهداشت گف شش ماهگی مثل دوماهگی چهارماهگی هس
منم دست تنهام و هفته بعد واکسن ۶ ماهگی
برای پسر من خیلی راحت بود اصلا گریه نکرد فقط بازی میکرد
وای دختر منم فردا واکسن شش ماهگی داره ایشالا که خیلی سخت نباشه چون منم دست تنهام
بله....
با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960
برا مهیار خیلی سخت بود اصلا سه روز گریه کرد 😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.