فردا میرم واکسن ۶ماعگی بچمو میزنم سختع؟؟

۶ پاسخ

من دیروز زدم دختر مو خداروشکر خوب بود ن تب کرد ن اذیت کرد

نه خوبه

خوب بود خیلی اذیت نشد

نه خوب بود خداروشکر

پسرمن ک خداروشکر ن تب کرد ن اذیت شد فقط پای چپش کمی درد داشت اونم کیسه آب گرم میذاشتم آروم میشد

والا پسر من اصلا اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی