سلام برای سردرد چیکار کنم به جز استامینوفن؟💆🏻‍♀️

۴ پاسخ

با روغن سیاه دانه پیشونی و گیجگاه و جایی که درد یکنه ماساژ بده. خوب میشه

خوردن آب زیاد تاثیر داره

من پماد پیروکسیکام میزدم ب پیشونی و میبستم و یه دونه استامینفون ساده هم میخوردم میخوابیدم اروم میشدم

مایعات زیاد مصرف کن توی بارداری،سعی کن سراغ قرص نری

سوال های مرتبط

مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری