بارداری فرزندپروری زایمان

تصویر
۵ پاسخ

پسرمنم همینجوریه کنار شیر خودم شیرخشک میدمم میگم گشنه نمونه چون زیر سینه زود خوابش میبره شیرمم زیاد نیس

احتمالا شیرت زیاده همونقدی که میک میزنه سیر میشه

اره پسر من گریه میکنه دکتر به من گفت حداقل باید نیم ساعت شیر بخوره اگه میخوابه شونه هاشو یا گردن شو ماساژ بده بیدار شه

بچه منم تا سینه میزاشتم دهنش خواب میرفت وزن نگرفت مجبور شدم شیر خشک هم بدم

برای منم سواله دختر من الان ک دوماهشه همین جوری خودم فک میکنم سیر نمیشه ولی گریه نمیکنه
منم نمی دونم

سوال های مرتبط

مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان جوجه🩷🤱 مامان جوجه🩷🤱 ۲ ماهگی
مامان 👧 آنیســا🩷 مامان 👧 آنیســا🩷 ۳ ماهگی