اره عزیزم خیلی کار خوبی کردی حالا حدااقل ماشین دارید زمین هم کم کم میسازین خونه دار هم میشی بسلامتی
هیچی مثل این نمیشه خونه خودت راحت زندگی کنی من طلا دارم کاش شرایطش جور بشه خونه بگیرم تو یک سال و نیم دوبار اساس کشی کردیم اونم تو بارداری پدرم در اومد همش گرفتار آدمای بد میشیم 💔😑
بهترین کارو کردی 🙂 اینکه ادم طلا داشته باشه بذاره توی کمد و مدام اسباب کشی کنه با این اجاره خونه ها خیلی سخت تره و یه وسیله نقلیه ک با بچه حتما نیازه واقعا زن فداکاری هستی👌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.