بارداری فرزندپروری زایمان حاملگی

تصویر
۳ پاسخ

تجربه من نشون داده .همیشه همینه مادر شوهر یا مادر خودتم ندازه .متاسفانه دیگرون بیشتر قبول دارن تا بچه خودشون .منم نه ماه رفتم تو اتاقی مال مادرم اینا بود جیگرم خون کرد این زن .هی ام میومد میگفت فلانی از اینجا کوچیکتر اجاره کرده ایقد شده .به حدی شد ما در شدیم .به نظرم مستاجر ادم غریبه بری بهتره تا اینجا باشی با بچه حرص وجوش بخوری🥲

کاریت نباشه بهشم فک نکن همسرت خودش خونوادشو میشناسه

بزن بیرون مگه مجبوری زیر منت کسی زندگی کنی نونم نداشته باشی بخوری فقط ارامش داشته باشی
باهاشون قطع رابطه کن برو یجای زندگی کن مگه مجبوری بعدشم از کسی انتظار نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان نورِ من🌾🥰 مامان نورِ من🌾🥰 ۲ ماهگی