۱۱ پاسخ

فقط من که زنداییم خاهرشوهرمه هرچی بگیره برای برادر زادشه😂🥹❤️

خدا حفظش کنه...خدا اینجور ادمای دل بزرگ و خوش قلب زیاد کنه....من ک هرکی فهمید باردارم قیافشو کجا کرد یک زنگ نمیزنن حال بپرسن ههههه خنده داره واقعا چقد آدما میتونن بد ذات باشن....تازه خانواده شوهرم از من کادو خواستن 😂😂😂😂

منم اینجوری بودم ولی من ک الان باردارم هیجی نخریدن
من جلو جلو خرید میکردم هربار میرفتیم اسباب بازی...

ای جونم مبارکش باشه😍

چه زندایی خوبی😍
حالا زندایی من یه🐍به تمام معناست🤣

بسلامتی عزیزم
من مادر و ابجیم خریدن

بسلامتی زایمان کنی

اوخی خیلی خوشگل به سلامتی و خوشحالی استفاده کنی

مبارکش باشه عزیزم
زندایی منم گلی از گل های بهشته

مبارکش باشه ❤️

چه زندایی خوش قلبی🥰

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری