سلام دوستان شما تو بارداری قلیون میکشید

۸ پاسخ

فقط ۲،۳ بار کشیدم تا الان

۷ هفته اول هرشب
بعدش ن

نههه🤦🏻‍♀️

نه اصلا

اره ما تریاکم میکشیم😂😂

نه در حالت عادی هم اصلا خوشم نمیاد چه برسه بارداری

نه دلم خیلی میخاد ولی نمیکشم

به هیچ وجه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱ ماهگی