اکو قلب بگیر تا معلوم بشه عزیزم
عزیزم شما اکو انجام دادین؟؟
پسرمنم صدای اضافه داره قلبش، هنوز اکو نبرد
خیلی نگرانم
باید اکو قلب بگیری
منم واکسن دوماهگی زدنی دکتر به پسرم گفت
رفتیم دکتر قلب گفت سوراخ بین دهلیزی داره
تروخدا کسی راجبش چیزی میدونه خطرناکه یا نه؟
دکتر اکو قلب جنین تو دوران بارداری به من گفت بعد از تولد، ممکنه دکتر اطفال بهت بگه صدا اضافه داره قلبش اصلا نگران نشو قلب همه ادم ها یه سوراخ داره که تا ۶ ماهگی بسته میشه و ربطی اون سوراخ قلب که مشکل دارع نیست و این به صورت طبیعی در همه ادم ها هست. اون که قلب طرف میگن سوراخ بین بطن های قلب هست که مشکل داره. حتی قلب بچه رو نشون داد گفت اینجا بسته هست. اونم تا ۶ ماه بسته میشه. دقیقا دکتر اطفال گفت صدا اضافه تو قلبش هست. بهش گفتم دکتر قلب قبلا اینو گفته. گفت اره درسته
عزیزم علت های مختلفی داره باید اکو قلب گرفته شه تا معلوم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.