عزیزم منم روز کع مرخص میشدم پسرمون برد ازمایش بگیره بیمارستان گفت صدای اضافه داره اکو ببر بردم گفت سوراخ قلب داره ولی خداروشکر نیاز به دارو نشد تا یکسالگی بسته شد
بچه منم داره این صدا رو هنوز اکو هم نبردم متخصص اطفال بردم ماه پیش گفت کم شده اگه ماه دیگه باز اگه صدا بود اکو ببر ولی پسر داداشم اینجور بود مامانش میگه تا یک سالگی خوب شده شما اکو بردین
بچه داداش من داره دکتر گفت ب مرور از بین میره چیز خطرناکی نیست
بارداری اکو قلب دادم خداروشکر همه چی خوب بوده
نمی دونم الان چرا اینجوری گفت
وقتی بچه به دنیا میاد هنوز دریچه ها کامل بسته نمیشه این باعث میشه یه صدای اضافی از قلب بیاد که با بزرگ شدن بچه این دریچه ها هم کامل شده و کامل بسته میشه و دیگه صدا نمیاد .این کار شاید یکی دو سال طول بکشه و در تمام بچه ها اینطوری نیست بعضی بچه ها میشه که اونم جای نگرانی نداره.
من بچه برادر شوهرم داشته دکتر گفته چیزی نیس که مشکل ایجاد کنه
یعنی قلب یه صدایی داره که نباید داشته باشه
توسونو و غربالگری هاتون نگفتع بودن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.