خانما سود و کرم خوبه؟برای نوزاد

۴ پاسخ

دوستم دوتا بچه داره میگفت حتما بخر عالیه

سودوکرم واس سوختگیه واس پیشگیری نیست

نه نسبت به قیمتش اونقدر جوابگو نبود برای من
مرتب وازلین استفاده کنید اگه هم التهاب و سوختگی داشت پماد ان ان اگه خیلی شدید بود زینک اکساید ۲۵درصد عالیه

خوبه فقط برای زمانی ک سوختگی داره .برا روزانش کرم دیگه باید استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان مامان پارسا 💙 مامان مامان پارسا 💙 ۴ ماهگی