دوستم دوتا بچه داره میگفت حتما بخر عالیه
سودوکرم واس سوختگیه واس پیشگیری نیست
نه نسبت به قیمتش اونقدر جوابگو نبود برای من
مرتب وازلین استفاده کنید اگه هم التهاب و سوختگی داشت پماد ان ان اگه خیلی شدید بود زینک اکساید ۲۵درصد عالیه
خوبه فقط برای زمانی ک سوختگی داره .برا روزانش کرم دیگه باید استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.