خانما شیر ببلاک خوبه برای نوزاد؟؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

خیلی خوبه اما اپتامیل بده
من به دخترم ببلاک دادم چون خیلی خوشمزه و شیرینه الان حساسیت داره باید شیر اچ آ بخوره نمیخوره اصلا

سوال های مرتبط

مامان حسن مامان حسن ۱۴ ماهگی
مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی