خارج از بحث و سوالت من فااااتحه خوندم تو شعور شخصیت و تربیت اونی ک ری اکشن خنده فرستاده
عزیزم من تاپیکاتو میبینم همش غذای چرب و چیل میخوری 😁خب رژیم بگیری یکم جمع و جور میشه
باشگاه
با رژیم و باشگاه
غذاتو کم کن.
با ورزش یا عمل
با رژيم و ورزش تا حد زیادی میتونی کوچیکش کنی
شکمی دری بره
چند کیلویی ؟
این شکم ها دیگه اب بشو نیستن فقط با رژیم و ورزش و اراده 😕😕😕
من خودمم شکم دارم
وزنم 75 هست دوست دارم بشم 60
قدم 165
سخته ولی نشدنداره من الان رژیمم وورزشم توخونه میکنم
بارژیم و ورزش
به سختیییبیی والا من تو شکم خودم موندم
میتونی فستینگ بگیری و پیاده روی کنی و رژیم غذاییت رو هم رعایت کنی وزنت که اومد پایین و مطابق میلت شد بری شکمت که پوست اضافه آورده رو جراحی کنی منم مثل شماست شکمم خیلی هم طبیعی چون در اثر زایمان و تولد فرزند ممکن واسه خیلیا پیش بیاد نه خنده داره نه گریه دار فقط کمی اراده قوی میخواد که بستگی به خودت داره
فهمیدی ب منم بگو
چند تا زایمان داشتی؟
با عمل
دقیقا مث انگشتر والنگوت منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.