۲ پاسخ

عزیزم اولش نترس و استرس نگیر انشالله چیزی نیست و شاید باد گرفته اگه میتونی کمی توی خونه راه برو نفس عمیق بکش
اگه زنیان داری کمی بخور
ماساژ خیلی یواش بده
انشاللع زودی خوب بشی

عزیزم همسرت کجاست یه زنگ بهش بزن، حتی اگه به کسی دسترسی نداری به همسایه ها خبر بده

سوال های مرتبط