خانوما تجربه افتادن بچه نوزاد از جایی و دارین؟

۳ پاسخ

بنظرم تجربه بقیه رو ول کن ببر دکتر معاینه شه خیالت راحت بشه

به. تجربه کاری نداشته باش بچه ها باهم فرق دارن حتی اگه از یه ناحیه از یجا افتاذه باشن حتما باید برن دکتر

بستگی داره از کجا افتاده باشه از چ‌ارتفاعی رو چ‌سطحی افتاده باشه و اینکه بعدش بی قراری داشته یا ن شیر خورده بالا آورده یا ن

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی