بنظرم تجربه بقیه رو ول کن ببر دکتر معاینه شه خیالت راحت بشه
به. تجربه کاری نداشته باش بچه ها باهم فرق دارن حتی اگه از یه ناحیه از یجا افتاذه باشن حتما باید برن دکتر
بستگی داره از کجا افتاده باشه از چارتفاعی رو چسطحی افتاده باشه و اینکه بعدش بی قراری داشته یا ن شیر خورده بالا آورده یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.