۷ پاسخ

تا ۱۶ هفته باید بخوری بعدش بهت قرص آهن میده دکتر

واسه من بعد ان تی قطع کرد اهن نوشت

من تا ۱۶ هفته خوردم بعدش دکترم اهن داد بهم

فک کنم هفته ۱۶ فولیک اسید رو عوض کنن

تا پایان هفته ۱۱ یا ۱۳ و از هفته ۱۱ تا ۱۳ هم قرص اهن میدن که توش باز فولیک اسید داره

من برای بارداری اولم از اول تا آخرش خوردم

من که تا الان هیچی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان ادیان کوچولو مامان ادیان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری