نخود و لوبیا رو خیس کن از شب قبل
فردا صبح زوووود🤭گوشت ابگوشتی همراه با استخون و دمه و یه پیاز بززززرگ و یه حبه سیر و چوب دارچین و لوبیا و نخود و یه دونه گوجه رو بریز تو قابلمه با اب و زردچوبه و زیره و فلفل بزار جوش بیاد
جوش که اومد کف روش رو بگیر
بزار قشنگ پخته بشه،پخته که شد
سیب زمینی رو با اسکاچ خوب بشور که تمیز باشه با پوست بنداز تو ابگوشت همراه با لیمو عمانی یه دونه فقط برای عطر و طعمش
سیب زمینی ام که پخت،گوشت رو با استخونا دربیار،استخوناشو بکش،گوشتشو بریز تو ابگوشت ،اون پیاز پخته شده رو هم بریز دور،
گوجه پخته شده و دمبه و دو قاشق رب و پیاز خورد شده رو میکس کن برگردون به قابلمه بزار حسااابی جا بیوفته،این مدلی درست کنیا همیشه مشتری میشی
اصلا هم نیازی نیست رب سرخ کنی و اضافه کنی
با سبزی خوردن و نون خشک و سیر ترشی نوش جان کنین😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.