سلام من قندم چرا پایین نمیاد خسته شدم چیکار کنم

۶ پاسخ

وی چیز دیگه تحت نظر دکتر غدد باش شاید واحد انسولینتو بیشتر کنه ک اب دور بچه بیشتر نشه

ببین فقط باید انسولین بزنی منم مث توام قندم بالاس ۸واحد ساعت ۱۰ شب
برامنو کم نمیکنه ولی ثابت نگه داشته

کلا قند طبیعی و مصنوعی رو حذف کن

یازایمان زودرس بگیرم

تاپریروز متفورمین میخوردم روزی یه دونه بعد هروعده ی غذایی کخ کنترل شده بود تقریبا ولی بعد شام و ناشتا همچنان بالا بود ناشتا بین ۱۰۰تا ۱۱۰ بعد شامم ۱۳۹ اینا بوو اندیشی انسولین میزنم با ۵واحد شروع شده قبل شام ولی کلا قندم به هم ریخته امروز ناشتا ۱۰۳بفد صبحانه ۱۲۲ بعد ناهار ۱۵۸ بعد شام ۱۳۹

چنده ؟؟

سوال های مرتبط

مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد