سلام خانوم ها
قند ناشتا۹۲بالاست؟چیکار کنم قندم بیاد پایین؟

۴ پاسخ

۹۰ لب مرزه
من قند و ماکارانی و برنج حذف کردم نرمال شدم

شیرینی،نبات،قند،شکر,بستنی،ماکارانی،سیب زمینی رو قطع کن

فقط سنگک بخور
برنج و کم کن
میوه های شیرین قند مصنوعی و به حداقل برسون

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد