۳ پاسخ

خیلی هم عالی ولی عزیزم میکس نکن دیگه عادت می‌کنه با پشت چنگال یکم له کن فقط

اره منم اینکار کردم خوب میشه

من قبلا اینجوری بهش غذا میدادم ولی الان دیگه نمیکوبم

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۱ سالگی
سلااام مامانای قشنگ😍
شام امشب پسرم: حلیم😍 مقویییی سیرکننده بسیاااار خوشمزه و دیگه هرچی بگم کمه🤌🏻
من اینجوری تو ۲ساعت ونیم درست کردم و کش دار و عالی شد مثل حلیم های بیرون
گوشت گردن گوسفندی( یا هرجای دیگش و ترجیحا گردن) با یک عدد پیاز درسته و یک چوب دارچین و یکم نمک و ۱لیوان بلغور گندم (دقت کنید بلغور یعنی گندم خورد شده) تو زود پز گذاشتم ۲ساعت کاااامل پختن بعد گوشت و پیاز و دارچین رو دراوردم پیاز و دارچین رو انداختم دور گوشت رو ریش ریش کردم و با گوشت کوب حسااااابی کوبیدم راز کشدار شدنش همینه حسااابی بکوبید و از اون طرف گندم هارو هم با گوشت کوب برقی حسابی میکس کردم و ۲ملاقه ازش به گوشت اضافه کردم و با گندم مجدد ۱۰دقیقه با گوشت کوب دستی کوبیدم و بعد همه رو به حلیم اضافه کردم و کمی هم پودر دارچین و ۵۰گرم کره و ۲قالب عصاره قلم اضافه کنید و نمکش رو اندازه کنید
حلیم خوشمزه شما اماده است😍
نوش جونتون❤️
انقدر رسا دوست داشت که صبحونه و شام دیروزشم همینو خورد😍