۸ پاسخ

نرماله . هفته های آخر کم میشه
من از ۲۱ رسیدم به ۱۴

برای من زده ۹۵ یعنی زیاده دکترم حرفی بمن نزده

کمترینش۸هست من ۸بودم یک هفته آب خوردم شد ۱۰دکتر گفت خوبه ولی بازم مایعات وآب خوردن رو ادامه بده بیاد بالاتر

مایعات زیاد بخور هندونه بخور البته هفته ۳۸ هستی جای نگرانی نیست انشالله کم مونده دنیا بیاد

۱۰تا۲۰

۱۲ تا ۱۸ فکر کنم

از۱۰تا۲۰ بینش ازهمه بهتره

برا من نوزده هست گفت نرماله ده فک کنم کمه

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد