بزن بابامن واسه دخترموزدم استامنیوفن پاراکیدهر۴ساعت بده هیچی نمیشه اگ بدبودک ب بچه هانمیزدن
ببین منم از مخالفین واکسنم اما هیچ راهی نداری به خدا توکل کن بزن چون نزنی حرف اطرافیان و فکر و خیال دیوونت میکنه
نه بابا بزن اینا همه الکی اگر بعد بود به بچه ها نمیزدن ک بعدم چه ربطی به بچه اول دومی داره یکم فکر کن😕
چ مریضیی گرفتن؟
واکسن از خیلی قبل تر ها بوده و برا بچه ها همه میزنن ادم بزنه خیلی بهتره تا خدایی نکرده اتفاقی بیافته ادم عذاب وجدان بگیره
از فلج اطفال سرچ کن بخون از نزدنش بیشتر میترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.