عزیزم طبق دستور پزشک پسر من
پسرت باید وزنش 5710
باشه ماشاالله 6200 خیلی خوبه نگران نباش ،به حرف بقیه گوش نکن
وزنش عالیه، ب دختر منم میگن، میگم اتفاقا عالیه، مورد قبول دکترش هس، میگم شما نگران نباشین، همه کلی خرج میکنن ک ریزه میزه باشن دخترم طبیعی خوش وزن هس
کی گفته کمه دخترمن4ماهشه هم وزن پسرشماس بااین تفاوت ک دخترمن وزن تولذش3200بود
خوبه ک.بعضیا لپ لپی نمیشن ولی استخون سنگینن عزیزم حرف بقیه ب کتفت باشه وزن بچت خوبه
عالیههه
واااا پسر من پنج روز دیگه ۳ماهش میشه هنوز۶کیلو نیس
ریز هم نیس
خوبهههه که وزنش🤔🤔🤔🤔
اینم جواب گهواره
ماشاالله عالیههه
عزیزم یکی میبینی هیکله 70کیلوعه یکی هم میبینی ریزه بازم 70کیلوعه به قیافه نیست که وزنش عالیه
پسر من ۴ ماهگی ۶۴۰۰بود گفتن خوبه 😐
عزیزمپسر من دنیا اومدنی ۳ کیلو بود،تو واکسن ۴ ماهگی ۶ کیلو شده بود که گفتن وزنش خوبه،نه کمه نه زیاد
برای شما عالیه
به حرف دیگران گوش نده،فقط بلدن ایراد بگیرن و اعصاب آدمو خورد کنن
هرکی به من بگه پسرت ریزه،میگم مهم اینه تنش سالمه،میخوام چیکار پرخور و چاق باشه بعدا ببرم دکتر و رژیم بدم تا لاغر شه😬
من شیرخشک میدم به دخترم کلا ولی کلا ریزه میزس دختر من ژنشه انگار ماشاالله خوبم میخوره اما ریزه هرکیم میبینه میگن ولشون کن خیلی تپلم خوب نیس
وزن پسر شما خوبه به نظرم
دخترومنم ۶۲۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.