رو چه حسابی میگه خوب وزن نگرفته آخه. به نظرم روی نموداره. از ماه چهارم وزن گیری کمتر میشه
دختر من تقریبا هموزن پسر شما به دنیا اومده و سه ماهگی ۵.۵ و چهارماهگی ۶ کیلو بود و دکتر متخصص گفت خوبه
عزیزم دختر من وزن تولدش ۳۶۰۰ بود
دوماهگی شد ۵۵۰۰
دیروز واکسن ۴ ماهگی زد شده بو ۶۲۰۰ گفتم وزن نگرفته گفتن خوبه رو نموداره
منم همینطوری بود هرچی بزرگتر میشن کمتر وزن میگیرن
دقیقا بعد سه ماهگی ماهی نیم کیلو اضافه کرد ولی قبل ماهی یک
پسر من توی یکماه ۱۰۰ گرم وزن گرفت🥲
عزیزم عالی بوده وزنش دختر من با وزن دو و نیم ب دنیا اومد تو سه ماهگی.5300 بود دکتر گفت عالیه
شیر خودت که خیلی خوب وزن میداد عزیزم اگر بتونی فقط با شیر خودت ادامه بدی که عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.