۴ پاسخ

بعضیا زودتر تجویز میکنن بنابر دلایلی
من تازه دکترش نوشت مولتی و زینک

من دیشب دکتر بودم وقتی وزن بچه دوبرابر تولد میشه آهن میدن

دکتر ب دخترم قطره آهن و مولتی داد
مگه نباید تا۶ماهگی فقد آ دبخورن؟؟

#گهواره#شیرخشک#شیرخشک

من فقط اد میدم مگه باید اونارم بدم؟

سوال های مرتبط