۳ پاسخ

یادش بخیر یه زمانی ازینا می‌خوردم خدایی کارش حرف نداره تا موقعی که قطع نکردم خودم هیچ خبری نبود😂

فرقش با ال دی‌ چیه!؟

از روز پنج پریود میخوری تا تموم بشه تموم‌ شد صبر میکنی پریود بشی دوباره پریود که شدی روز پنج بسته بعدی رو شروع میکنی

سوال های مرتبط