۸ پاسخ

ممنونم 🩷

برای من تو اتاق ریکاوری آورد شیرش دادم

طبیعی از اتاق زایمان

اگه زایمانت طبیعی باشه وقتی به دنیا بیاد باید بهش شیر بدی

من سزارین بودم همونجا تو ریکاوری آورد گذاشت رو سینم بهش شیر دادم

همون موقع،من ازاونور داشتن بخیه هامومیزدن ازاینور پرستار نگه داشته بودداشت شیرمیخورد،اتاق عمل وگرفته بود رو سرش

چون طبیعی سرحاله سریع شیر میده ولی سزارین ریکاوری و اینا طول می‌کشه یکم

بستگی داره سزارین باشه مادرش یا طبیعی فک کنم

سوال های مرتبط