پسر منم دیشب ماما گفت و چند بارم با.... با ... میگه
بچه ها صداهارو تکرار میکنن
باهاشون زیاد حرف بزنید.
دختر من ماما میگه
وای فکر کردم من توهم میزنم ینی واقعا ماما میگه یافقط الکی صدا در میاره شبیه ماما میشه
پسر من ماما میگه فیلمشو گرفتم
آره درسته ... دوقلوهای منم دد ، گگ میگن
پسر من میگه اوما و اوبه ینی مامان و بابا🤣
اره عزیزم دختر من بهههه و بابا زیاد میگه
کِخخخخخ هم زیاد میگه
فیلم بگیر یادگاری
پسر من از بدو تولد گریه ها مثل کلمه ماما بود همه متوجه شده بودن ولی موقع حرف زدن اولین اسمی که گفت بابا بود مامان رو خیلی دیرتر گفت آب میگفت به به میکفت مامان نمیگفت 😁😁
بله ممکنه پسرمن خیلی وقته منوصدا میکنه
آره دقیقا روزی ک پنج ماهه شد دخترم گفت با با الان زیاد میگه فقظ بابا
اره پسر من یه هفته مونده بود پنج پر بشه گفت بابا
آره میگه. تو برنامه گهواره هم گفته
دختر من دو سه باری ماما گفته 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.