۹ پاسخ

واس یبوست شربت لاکتولوز میدن معمولا
هر 8 ساعت 3 سی سی

خاکشیر یا گلاب بده

گریپ میکسچر که واسه دل درده ربطی به یبوست نداره اخه

کره بهش بده

نده، شیاف بزار

کره عالیه

فقط و فقط پودر پیدرولاکس بده بدون ضرر هستش کلا

من شربت رازیانه جواب میده
یاهم کره بده بخوره عالیه

من میدم عزیزم ۴ سی سی میدم
ولی اگ گلاب داری اونم بده خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🌙♥️ مامان ایلماه🌙♥️ ۲ سالگی