واس یبوست شربت لاکتولوز میدن معمولا
هر 8 ساعت 3 سی سی
خاکشیر یا گلاب بده
گریپ میکسچر که واسه دل درده ربطی به یبوست نداره اخه
کره بهش بده
نده، شیاف بزار
کره عالیه
فقط و فقط پودر پیدرولاکس بده بدون ضرر هستش کلا
من شربت رازیانه جواب میده
یاهم کره بده بخوره عالیه
من میدم عزیزم ۴ سی سی میدم
ولی اگ گلاب داری اونم بده خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.