تا ١سالگي
وااا...من از ۱ ماهگی گذاشتم
من میزارم بالش فرمدهی
من ک از اول گزاشتم
چون هم برا تنفسش خوبه هم شیر میخوری راحت میره پایین
خدا نکرده بالا اورد یا اب دهنش به گلوش زد راحت باشه
من که بچه ام رفلاکس داشت از همون روز اول گذاشتم
من از اول گذاشتم
مگه نباید بذاریم؟
من از اول گذاشتم
از اولش کوتاه گذاشتم در حد 2سانت بود بالشت الان در حد 4سانت میزارم زیر سرشون
من از یکماهگی گذاشتم
من که میزارم تا زیر کمرش میاد دکترش گفت زیرش شیب داشته باشه چون رفلاکس پنهان داره
من از اول گزاشتم بالش سیسمونیش هم پسرم هم دخترم
من از اول گذاشتم
من از اول خیلی کوتاه گذاشتم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.