تا چند ماهگی نمی‌تونیم بالش بزاریم زیر سرشون؟

۱۳ پاسخ

تا ١سالگي

وااا...من از ۱ ماهگی گذاشتم

من میزارم بالش فرمدهی

من ک از اول گزاشتم
چون هم برا تنفسش خوبه هم شیر میخوری راحت میره پایین
خدا نکرده بالا اورد یا اب دهنش به گلوش زد راحت باشه

من که بچه ام رفلاکس داشت از همون روز اول گذاشتم

من از اول گذاشتم

مگه نباید بذاریم؟
من از اول گذاشتم

از اولش کوتاه گذاشتم در حد 2سانت بود بالشت الان در حد 4سانت میزارم زیر سرشون

من از یکماهگی گذاشتم

من که میزارم تا زیر کمرش میاد دکترش گفت زیرش شیب داشته باشه چون رفلاکس پنهان داره

من از اول گزاشتم بالش سیسمونیش هم پسرم هم دخترم

من از اول گذاشتم

من از اول خیلی کوتاه گذاشتم .

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی