۱۱ پاسخ

۳۸ هفته و ۵ روز ساعت دو نیم شب تو خواب کیسه آبم پاره شد البته یک ساعت قبلش رابطه داشیم😅

اگ زایمان طبیعی دارید کاش نترکه خودشون سوراخ کنن اون باعث میشه دهانه رحم‌نرم و لیز بشه

من اصن پاره نشد.اخرای ۳۷هفته دردم گرفت رفتم بیمارستان وسطای دردخودشون پاره کردن

کیسه آبم نترکید دردم گرفت
شما که هموز خیلی وقت داری عجله نکن

من 38 هفته رفتم دکتر معاینه تحریکی کرد بعدشم کلی پیاده روی و پله نوردی کردم ساعت 9 شب ترکید

وای من ازصبح کلی کارکردم بعدازظهرشم رفتم کلی پیاده روی شب بعدشام تادراز کشیدم ی صدای تق داد وترکید تموم تشکو آب برداشت🥴😅🥲

من سر پسرم ساعت ۶نیم صبح خواب بودم انگار بچه از داخل چنگ زد یه درد کوچک گرفت پاره شد

خواهرم موقع دستشویی پاره شد...یبوست داشت😂

خاله ی من داشت جارو دستی میکشید ترکید

من اول تا اخرش رابطه داشتم هرکاری کردم بترکه دوست داشتم ببینم چجوریه
با اینکه سز اختیاری بودم
اخرم ۳۹ رفتم سز اختیاری شدم

من از وقتی باردار بودم رابطه نداشتم
اون شبی ک رابطه داشتم کیسه ابم پاره شد😂🤗
۳۸هفته و ۵روز بودم

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی