۱۳ پاسخ

همه دوس دارن دو سه تا بچه داشته باشن
بچهاشون تنها نباشن
ولی خب تو این دوره شرایط ی دونه بچه ام نیس چه برسه دوتا سه تا
دختر من الان بشدت تنهاس
تو خانوادع خودمم اولین نوه اس
هیچ بچه ای دورش نیس بازی کنه
خیلی تنهایی اذیتش میکنه
ولی چاره چیه
😊
زندگی لاکچری ساختن برامون

تا شرایطت خوب نشده اصلا نیار
بچه ها گناه دارن واقعا

منم خیلی دوسدارم برای دلارام همبازی بیارم چون سنم داره بالا میره و دوس ندارم دلارام بزرگ بشه تک فرزند و تنها باشه اما متاسفانه اصلا از همسرم نمیبینم همه کمک حالم نیست مامانم هم همینطور فوقش یکساعت یا دوساعت بچم نگه میداره بیشتر نمیتونه فقط غیرمستقیم غر میزنه از خودمم نمیبینم تنهایی از عهده اش برنمیام پس دیگه بیخیالش کنم از فکرش بیرون اومدم چون همین یکی هرروز سرش جنگ و دعوا داریم چون دلارام شیطونه اذیت میکنه

خداروشکر که شما یکی داری و هنو هم کوچیکه خداوند همینو حفظ کنه..
اونا که هیچ ندارن چی بگن

چقدر شبیه منی ولی با این شرایط یدونه هم زیاده معلوم نیست فردا چی بیاد سر مردم بعدش بچه رو بیاریم بدبخت کنیم

اصلا بهش فکر نمیکنم چون اولیم بعد شش سال آوردم باز قصد نداشتم با این وضعیت اقتصادی و جنگ واقعا شرایط سخت تر شده ماهم دستمون خالی بود

انشاالله همه چی درست بشه بیاری

چقدر شبیه منی. انگار خود من اون درد ها رو کشیده آخ که گذشت اما از یاد نرفت

چکار نظر بقیه داری. بحرف عقلت ودلت گوش بده

حرف منو زدی امشب مهمونی بودم بچه کوچیک داشتن پسرم هی میرفت نازش میکرد میخواست بغلش کنه یکسرع کنارش بود همون موقع فهمیدم چقدر تنهاس قصد دارم بچع دوم بیارم

عزیزم خیلیا شرایط شما رو دارن
الان من خودم مبگم تا وضعیت جنگ و مملکت مشخص نشه نمیارم
همین غصه این یکی رو میخورم کافیه

خدابزرگه ایشالا همون که دلت میخوادبشه عزیز
منم دلم یه دخترکوچولومیخواد اماکوشرایطش😔

عزیزم خدا بزرگه اصلا ناراحت نباش ان شاالله همه چی درست میشه

سوال های مرتبط