۷ پاسخ

قطعا دکتر براونز

من با اونت سر شیشه ۴ به دخترم شیر میدم بنظرم بهتر از دکتر براونزه چون هم تا مک نزنه ازش شیر نمیاد هم به اندازه میاد و نیاز نیست مثل سر شیشه ۲ خیلی زیاد مک بزنه که کلافه شه

دکتر براونز بگیر عالیه
فقط شماره سر شیشه رو بر حسب سن نوزادت بگیر
۰ تا ۳ ماه میشه سر شیشه ۱

اونت شماره ۲ و۳ سخت شیر میاد
من برای پسری سر شیشه ۴ گرفتم

ببین اونت سر شیشه هاش متفاوته اونی رو بگیر که سخت شیر‌ نمیاد. شماره ۲ و ۳ سخت تر شیر میاد

بیبی لند کولیک ایز خوبه، زیاد ازش نمیاد، مدل نچرال بیبی لند خیلی زیاده، دختر منم نفسش میگزره

از همون ابتدای تولد دکتر براونز دادم و عالیه

سوال های مرتبط