قطعا دکتر براونز
من با اونت سر شیشه ۴ به دخترم شیر میدم بنظرم بهتر از دکتر براونزه چون هم تا مک نزنه ازش شیر نمیاد هم به اندازه میاد و نیاز نیست مثل سر شیشه ۲ خیلی زیاد مک بزنه که کلافه شه
دکتر براونز بگیر عالیه
فقط شماره سر شیشه رو بر حسب سن نوزادت بگیر
۰ تا ۳ ماه میشه سر شیشه ۱
اونت شماره ۲ و۳ سخت شیر میاد
من برای پسری سر شیشه ۴ گرفتم
ببین اونت سر شیشه هاش متفاوته اونی رو بگیر که سخت شیر نمیاد. شماره ۲ و ۳ سخت تر شیر میاد
بیبی لند کولیک ایز خوبه، زیاد ازش نمیاد، مدل نچرال بیبی لند خیلی زیاده، دختر منم نفسش میگزره
از همون ابتدای تولد دکتر براونز دادم و عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.