من دراز که میکشیدم وقتی میخواستم بلند بشم یقد دردم زیاد بود که ده روز اول کلا نشسته خوابیدم یعنی کلا رو تخت نشسته تکیه داده بودم و هم شیر میدادم و هم میخوابیدم
من درازکش نمیتونستم بدم .
بله از ۸ ساعت بعد عمل خیلی راحت راه رفتم نشستم بچم شیر دادم تا صبح نگهش داشتم تو اتاقم راهش بردم
واقعا بدن با بدن فرق داره من که از سزارین هیچ دردی نکشیدم خدایی
ولی اگه شما اذیتی اجبار نیست خوابیده شیر بده به خودت فشار نیار همه شبیه هم نیستن سخت نگیر
آره نشسته میدادم
من روی تخت حالت نیم نشسته میدادم بالش میذاشتم پشتم راحت بود همسرمم کنارم مینشست کمک میکرد
خب خداروشکر اخه منم میشینم گفتم یوقت بخیه هام پاره نشه 🥲
اره من امروز ب کمک بالشت شیر دهی دادم
مجبور بودم با دردش کنار بیام اخه شر سینم کلفته بچمم خیلی ریزع عست نمیتونه سینم رودرست بگیره
من از روز اول که مرخص شدم نشسته شیر میدادم و به نظرم این بهترین کار 🙄
من کلن تا الان نشسته شیر دادم
با اینکه جا بخیه هام هنوز ک هنوز میسوزه درد میکنه
دراز کشیده نمیتونم
من تکیه میدادم حالت نیمه نشسته و شیر میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.