فقط یه راه حل واسه دوستان اینو خوردین یه بطری اب خنک ام ببرین جرعه جرعه هر ۵دقیقه بخورین از طرفی هم برین هی دست و صورتتونو بشورین برین بیرون آزمایشگاه قدم بزنید ولله نه ساعت میگذره نه حالت تهوع میزاره
برا من خوردنش عذاب الیم بود
این ازمایش و برای چی انجام میدن اصلا چرا باید این چیز شیرین خورد
بدمزه که نیست اولش راحت میخوری فقط یه ربع بعدش خدا اون روزو نیاره مگه ساعت میگذره یهو قند میره بالا فقط میخوای بالا بیاری که اگر بیاری باید بری دوباره فردا بیای
نگران نباش عزیزم 💕
می دونید بین مراحل میشه آب خورد یا نه ؟
سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
آره خوب بود طعمش ؛ اولش یه ذره بیش از اندازه فقط برای من شیرین بود ؛ ولی بعدش خوب شد دیگه .
عزیزم دکتر براتون نوشت؟؟؟که ازمایش بدید من هم هفته شما هستماخه
یعنی قابل تحمله من همیشه استرس این آزمایش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.