۳ پاسخ

سلام منم هفته شما ک بودم داشتم بهترشدم
الان دوباره اومده سراغم

سلام عزیزم اره من همیشه دارم

کاملا طبیعیه اول بسم الله هست.تا تاآخرش نفس تنگی داشتم ایشالا به سلامتی بگذرونی

سوال های مرتبط

مامان یوسف🩵💙 مامان یوسف🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد علی مامان محمد علی ۸ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی