چکابو ببرید مرکز بهداشت پزشکهم داره
ببر بهداشت
یا خداااا😬
من میبرم بیمارستان دولتی اونجا ۵۰ ت بیشتر نمیدم
چرا بعضیا فقط میخوان پول زیاد بدن
من که چندبار تاحالا پسرم رو برا چکاب بردم اصلا کار خاصی نکردن و نمیبردمم فرقی نمیکرد سواام مثلا پرسیدم درباره شیر خشک دکتر میگفت مزه هاشون فرق داره برو ببین کدومش دوس داره مثلا اولویت بندی نمیکرد نمیگف اول اینو بده اگه نساخت یا دوس نداشت بعدی رو بده 🤦♀️🫠
وای خدا چقد گرون
این کتابم تهیه کنید ،پزشکش به من داد گفت با این بورو جلو
اگه خیلی قبولش داره ایندفعه رو ببرش برای شروع کمکی هم همه سوالهات رو بپرس .هرچی که لازم .چقدر بدم چیکار کنم .حساسیت داشت چیکار کنم .خلاصه همه چیز ..از ماه بعدم خدا بزرگه😂
نه نمیصرفه این دکترا فقط تلکه پولن بدرد نمیخورن کمکی برو از مامانت بپرس رایگانم هست
دکتر پسرم ویزیتش ازاد شده بود ۷۴۰
جای دیگه بردمش ۸۰۰ بود
چه خبرهههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.