تا ۴۰ هفته وقت داری عزیزم
خلاصه من خیلیم اذیت شدن
بهتره عزیزم زودتر بری دنبالش تا مثل من نشی من بی خیال بودم یهو رفتم بیمارستان ۴۰ هفته و ۶ روز بودم همون شب اورژانسی بستریم کردن و با آمپول فشار زایمان کردم آخر سر بچه مدفوشو خورده بود همشم تقصیر من بود چون دیر رفته بودم همشون هی میگفتن چرا زودتر نیومدی خلاصه دنبالش باش 😊
بخواد نیاد با هیچی نمیاد
اسکات زیر دوش آبگرم و پله نوردی میگن خیلی خوبه
انشالله بسلامتی زایمان کنی😍کاردنیا ینفر دلش میخاد بچش دنیا نیاد ینفرم میخاد دنیا بیاد😂
منم دقیقه نودی زایدم 4 هفته یک روز بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.