من نزاییدم حتی با معاینه تحریکی

۷ پاسخ

تا ۴۰ هفته وقت داری عزیزم

خلاصه من خیلیم اذیت شدن

بهتره عزیزم زودتر بری دنبالش تا مثل من نشی من بی خیال بودم یهو رفتم بیمارستان ۴۰ هفته و ۶ روز بودم همون شب اورژانسی بستریم کردن و با آمپول فشار زایمان کردم آخر سر بچه مدفوشو خورده بود همشم تقصیر من بود چون دیر رفته بودم همشون هی میگفتن چرا زودتر نیومدی خلاصه دنبالش باش 😊

بخواد نیاد با هیچی نمیاد

اسکات زیر دوش آبگرم و پله نوردی میگن خیلی خوبه

انشالله بسلامتی زایمان کنی😍کاردنیا ینفر دلش میخاد بچش دنیا نیاد ینفرم میخاد دنیا بیاد😂

منم‌‌ دقیقه نودی زایدم 4 هفته یک روز بودم

سوال های مرتبط

مامان ♡دونه انار🥹 مامان ♡دونه انار🥹 ۹ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۲ ماهگی