بچها ازمایش گلوکوز مهمه بریم؟تو هفته چندمه بارداریه؟

۴ پاسخ

اره خیلی مهمه من اول نخواستم انجام بدم ولی دکتر گفت باید بری رفتم انجام دادم دیدم پلاکت خون پایین

بلي انجام بده اصلاااا سخت نيس من الان دومين مرحله ام خون دادم بهيچ عنوان استرس نگير فقط با خنك بخور ك حالت بد نشه

آره ۲۴تا ۲۸ هفته

اره مهمه ازهفته ۲۴تا۲۸هفته میتونی انجام بدی وقت زیاده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وپنجم بارداری