برا من چرا ٤ مرخلس پس😫ولي اينقدام سخت نيس انقد اينجا ب ادم استرس ميده ادم فك ميكنه چيه من باهاش سازگارم دو مرحله ديگه مونده واسه من
خیلی هم سخت نیس فقد ساعت ناشتایی. و ازمایشش طولانی ادم اذیته
من دو مرحله رفتم بعد بالا اوردم همین امروز ۴مرحله ای بودم ی بار ناشتا ی بار بعدش باره سوم بالا اوردم
وای من تومرحله دومم حس میکنم میخوام بالابیارم ولی سفت و سخت خودموکنترل کردم تا یک ساعت دیگه بریم مرحله سه😂
منمهمین الان اومدم انجام بدم ولی خیلی ضعف دارم و حالت تهوع خدا کمکم کنه:))
از الا بهت میگم خسته نباشی پهلوان تو میتونی و ادامه بده 😂
چرا دیرانجام دادی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.