۷ پاسخ

برا من چرا ٤ مرخلس پس😫ولي اينقدام سخت نيس انقد اينجا ب ادم استرس ميده ادم فك ميكنه چيه من باهاش سازگارم دو مرحله ديگه مونده واسه من

خیلی هم سخت نیس فقد ساعت ناشتایی. و ازمایشش طولانی ادم اذیته

من دو مرحله رفتم بعد بالا اوردم همین امروز ۴مرحله ای بودم ی بار ناشتا ی بار بعدش باره سوم بالا اوردم

وای من تومرحله دومم حس میکنم میخوام بالابیارم ولی سفت و سخت خودموکنترل کردم تا یک ساعت دیگه بریم مرحله سه😂

منم‌همین الان اومدم انجام بدم ولی خیلی ضعف دارم و حالت تهوع خدا کمکم کنه:))

از الا بهت میگم خسته نباشی پهلوان تو میتونی و ادامه بده 😂

چرا دیرانجام دادی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان باران🌧️🩷🌸 مامان باران🌧️🩷🌸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی