۲ پاسخ

هر چقدر از خودت دورش کنی و بگی بغلت نمیکنم.اونم تو فکر کوچولوش میگه پس باید بیشتر به مامان بچسبم که یهو جایی نره .فعلا شما دنیاشی و خوردن شیر هم یه راه ارتباطی بین شما و اون بوده.با قطع کردنش حس خوبی نداره مخصوصا اگر یهویی شیرو قطع کرده باشی.بعضی بچه ها حساس ترن بعضیا هم نه .بچه تا بچه فرق داره .

چند وقتشه؟
تازه از شیر نگرفتی؟

سوال های مرتبط