۱۲ پاسخ

از رو دهک نیسته؟

یعنی پول نقد نمیدن کلابرگه اینم باید کالا بخریم 😐😐😐😐

به چه دردی میخوره این دوتومن وقتی 180 درصد تورم ایجاد شده هر محصولی سه برابر شده ...

کجا برم کارت بگیرم

نیازی به ثبت نام نداره
همین که بچه دنیا بیاد و اسم و کد ملیش داخل ثبت احوال ثبت بشه از ماه بعدش هرماه تا دوسالگی کوچولوتون هرماه ۲ملیون به کارت مادر واریز میشه(البته به صورت کالابرگ)

یعنی دهک ۸،۹ رو‌نمیدن؟

با توجه به دهک‌بندی؟

به کارت مادر میاد یا پدر

خانمی مال من و شما هم میوفته بعد اینکه ان شالله نی نی هامون ب دنیا اومد بعد میتونیم ثبتش کنیم

فک کنم بعد اینکه بچه به دنیا اومد اسمش که تو سیستم ثبت احوال ثبت بشه کدملیش بزنی تو بله بعد برات میاد

باید بچه به دنیا بیادش بعد بدن؟

🥲من ک متوجه نشدم چجوریه ثبتنامش

سوال های مرتبط

مامان نخود[آیهان]😍 مامان نخود[آیهان]😍 ۸ ماهگی