۵ پاسخ

فقط میتونم بگم خدا قوت😂😂❤️❤️ من ک دگ اعصاب و روانی ندارم واقعا ی سره چسبیدن بهم نمتونم ی دسشویی برم

بچه ی من که تا الان خبری از نیس و شکاف واینحرفا نیست 😒مغز دیگه نداریم از دیشب که ساعت ۱:۳۵دقیقه بیدارم تا الان حروم اگه یه پلک زدم هی رو پام میزارم میخوابه باز بیدار میشه نمیدونم چکار کنم رد دادم خدا وکیلی روحیه صفر

تا سر دندون بزنه بیرون

فک کنم حدود یه هفته زمان میبره

بچه من ۵ ماهگی دوتا دراورد والا هنوزم بی تابه میگن باز میخاد دربیاد خبری نی

سوال های مرتبط