صبح هوس سوسیس کردم خوردم اشکال نداره؟

۴ پاسخ

عیبی نداره من که خیلی میخورم سردوتا قبلی هم میخوردم مشکلی پیش نیومدخداروشکر

همیشه که نیست یکی دوبار طوری نیست. آفرین که تاحالا نخورده بودی

نبابا بیخیال من که میخورم

نه چ اشکالی داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری