من چندباری خوردم مردم معتادن بچه دار میشن بچشون خیلی کم دچار اعتیاد میشن اینکه دیگ یه سوسیسه با یه بار خوردن هیچی نمیشه
من عاشق سوسیس سیب زمینی شدم کلا نو بارداری ۴ بار اینا خوردم میگن زیاد خوب نیست
منم چند باری خوردم
از این مدل سالم ها که خونگی و با مرغ درست میشن از فرد معتبر بگیر اینجوری خیالت راحت تره
نه بابا
بخور
یه مارک خوب بگیر
بخور حالا با یه بار چیزی نمیشه
واای من هم خیلی هوس کردم فقط منتظرم زایمان کنم ی دل سیر سوسیس کالباس بخورم. حالا قبلش اصلا نمیخوردم ولی تو بارداری بد هوس کردم
منم چند باری ساندویچ سوسیس و همبرگر خوردم
بخور منتها کم
من ۲بار خوردم البته هربار در حد چندتا تیکه کوچیک
بارخوردن چیزی نمیشه ولی زیاذ نخور
ن بابا هر چیزی زیادیش ضرر داره من ک میخورم همیشه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.